МОЈА КОСТАЈНИЦА ЊИХОВ ГРАД

Иако ово потпуно излази из моје праксе објављивања текстова на блогу, данас сам одлучио да направим изузетак. Иако тешка срца кршим ово правило, увјерен сам да је некад потребно показати зубе и неке људе поставити тамо гдје им је мјесто и гдје припадају. Ово се често дешава када ти људи пређу све допуштене мјере људског понашања и када је лицемјерје све што пише на папиру и то без имало стида. На овај корак ме је инспирисало саопштење, ни мање ни више него омладине ПДП-а Костајница. Ово саопштење појединаца и заведене омладине који се нису потписали, већ пишу у име свих и то у име странке која већ дуги низ година структурно и стратегијски уништава међуљудске односе и овај мали град, њихов град, а моју Костајницу.

Лицемјерју изгледа нема краја. Не знам како онога ко ово пише није барем мало срамота и зашто именом и презименом не стане иза овог саопштења, већ се крије иза некакве омладине. Заиста немам обичај да коментаришем овакве глупости којима се слуђује ионако већ слуђен народ од вашег заједничког политиканства и саопштења са онима које нападате. Управо зато одлучио сам да сада нећу прећутати, јер је ЧИЊЕНИЦА ДА ЈЕ ОРГАНИЗОВАНА НЕСТРАНАЧКА ОМЛАДИНА ПОСТОЈАЛА У КОСТАЈНЦИ и то могу да потврде сви грађани којима смо помогли без обзира на страначку припадност. То је била иста она омладина коју сте ви свим силама перфидно уништавали на сваком могућем кораку. Као прво лицемјерни сте јер сте исти, јер сте и ви и ови које нападате уништили и даље уништавате Костајницу, а до скоро сте сви пили из истог бокала. Уз ријетке изузетке који су ту са вама јер морају бити слугани ваших приземних интереса, пребацујете кривицу једни на друге, док млади људи шапатом одлазе и Костајница нестаје. Са овима који су ту тренутно до октобарских избора, вјешто манипулишете да стају иза оваквих лицемјерних и бесмислених саопштења.

Као друго лично сам на својој кожи осјетио шта значи гњев и мржња када се у Костајници дешава нешто позитивно, када се упали једна искрена и људска свијећа и кад почне нешто озбиљно да се дешава на позитивној промјени свијести, рада и дјеловања. Омладински клуб “Феникс” и група волонтера чији сам био оснивач и који су од поплава па до краја прошле године били та свијећа, угашени су на најружнији и најгори нељудски начин чега је и ПДП био саставни дио. Интервенцијама преко својих високих функционера и позивима појединих општинских одборника тражено је да се поништи већ завршен конкурс и мој избор за координатора Омладинског центра. Уз дужно поштовање према осталим кандидатима, због претходног рада и диплома имао сам највише бодова и чак добио писмено обавјештење да сам за координатора уредно изабран.

Mail Пред само потписивање уговора јављено ми је телефоном и малтене без образложења да нећу бити координатор, што је након неколико мучних састанака и усмено потврђено, а писмено никад. На тај начин је уништен један важан пројекат чији сам саставни дио био од самог почетка, када нико из ПДП није ни знао за програм ИПА2. Више од овога ме боли то што се на вашим омладинским састанцима од стране локалних функционера протежирала индиректна мржња лично према мени и што се младим људима у странци који су ми касније то у повјерењу преносили, оштро сугерисало да је потребно све учинити како би се ја зауставио. Очито ме неко овдје сматра ратним злочинцем, највећим зликовцем па мора да ме заустави по сваку цијену да случајно не би нешто радио у рођеном граду, одакле је за сваког човјека природно да жели да почне да ради и да се остварује. Данас је Омладински центар у Костајници један упропаштен пројекат који не служи сврси, већ сам себи и који ће након истека предвиђеног периода од 18 мјесеци да се угаси. Идеје које сам имао како то треба да се води, усмјерава и финансира нико није хтио да саслуша. Омладински клуб Феникс је након тих немилих дешавања изгубио и једине просторије које је користио, а то су просторије КУД-а и ходник у згради магистрата. Волонтери па и људи који су пратили наш рад били су разочарани, а ко не би и био када након 2 године активног рада од Шамца и Добоја, па преко блата у поплавама, чишћења града и хуманитарних акција будете истјерани на улицу, а на крају и из Костајнице.

Kostajnica volonteri

Ако неко мисли да ми је Косовска Митровица коју заиста много волим, дража од моје куће и моје Костајнице па ме зато тјера тамо, онда се грдно вара, јер кућа је само једна и зна се шта она значи. ПДП никад није пружио искрену шансу младим људима који су хтјели нешто више да учине за овај град, а страначки неострашћени. Исто тако нико од одборника ПДП-а није стао у заштиту ОК Феникс, чак су измишљане лажи и на све могуће начине смо одстрањивани, али само зато што смо успјешни, часни и што смо у Костајници успјели такви нешто да покренемо. Све сте подредили вашим ниским и личним интересима у политици, жао ми је само младих људи који чекају у реду, вјерују у те ваше бајке, трпе уцјене, притиске и чекају боље дане, мислећи да ће странка то да им и донесе, али како ствари стоје у Костајници чини ми се да ћете и ви “рибати” у Њемачку, само вам то још нико није јавио. Још једном СРАМ ВАС БИЛО овог саопштења горе, а знам да многи људи мисле исто, само неће и не смију то у лице да вам кажу, а и што би, када знају да морају упрљати језик. Вјерујте ни мени није било свеједно, али морао сам неке ствари и људе поставити на своје мјесто тамо гдје и припадају,  јер свако треба да крене од себе и да држи до своје менталне хигијене. Не бојим се никога, јер сам сигуран у оно што радим и говорим, а знам да за моју кућу неће да се бори нико до мене самог.

2 thoughts on “МОЈА КОСТАЈНИЦА ЊИХОВ ГРАД

  1. Pingback: KOJE SU PERSPEKTIVE KOSTAJNICE? | Nevendjenadija's Blog
  2. Pingback: ОТВОРЕНО ПИСМО СЛОБОДАНУ ВАСКОВИЋУ | Nevendjenadija's Blog

Leave a Reply

